Tuesday, February 19, 2008

kağıtta çipura



Geçen hafta sonu değişik bir çipura pişirme yöntemi denedim ve çok lezzetli bir sonuç elde ettim.O yüzden de burada sizinle paylaşmak istedim.Birkaç ay önce aldığım yıldız anasonları da henüz hiçbir tarifte kullanmamıştım.Sevgili Hatice´nin blogunda tavukta kullandığını okumuştum.Ben de balıkla nasıl olacak bir bakalaım dedim.Maydonoz, limon ve yıldız anason balığa gerçekten hoş bir aroma verdi.
Çipuralar güzelce yıkanıp kurulandıktan sonra hafifçe tuzlanır.Temizlenen karnına maydonoz, bir dilim limon ve bir adet yıldız anason koyulur.Üzerine de bir adet limon dilimi ve onun da üzerine bir adet yıldız anason koyularak yağlı kağıda tek tek sarılıp fırın tepsisinde fırına verilir. 200C de pişirilir.Afiyet olsun.


1 comment:

Yaren said...

Pelincim merhaba,balik harika görünüyor ,ellerine saglik.Afiyetler olsun sizlere.Sayfamda yorum birakmisin,pasta hakkinda sorular sormusun.Simdi pelincim söyle diyeyim,orjinal tarifi evet sayfada yazdigim gibi yapiliyor.Alt hamur 15 dak. firinda isiniyor,daha sonra da etrafi oluyor.O 15 dak da hamur pismiyor sadece biraz olgunlasiyor.Tarifin orjinali öyle.Ama ben bazen öyle bazende tüm islemler bittikten sonra firina veriyorum.Alti yanmiyor canim,cünkü ilk firina verdiginde pismedigi icin bir sey olmuyor.Ama dedigim gibi de yapabilirsin.Öylede oluyor.Insal yardimci olabilmisimdir canim.Arkadaslara da sorcam ,eger o sekil biraz kafa karsitiriyorsa,diyer türlüsünü tarif edeyim.Ben sadece hakiki tarife sadik kalmak istedim.Sevgiyle kal,güzel bir hafta diliyorum canim.