Thursday, June 24, 2010

SVİCKOVA- çek mutfağından

Bu yemeği tabii ki ben yapmadım. Prag hatırası olarak blogumda yer almasını istedim.
Svickova geleneksel çek mutfağının bir örneği. Dilimlenmiş dana eti  tatlı bir sos içinde yüzüyor. Yanında ekmek gibi görünen şey de tatlımsı ve yanında da krema ve reçelle süslenmiş. Çek mutfağında etler gayet  güzel fakat soslar o kadar tatlı ki benim damak tadıma hiç uymadı. Deniz ürünleri, tavuk ve av hayvanları da damak tadı olarak  kırmızı ete tercih edilebilir. Gittiğim restaurantlar arasında en beğendiğim ise Kampa Park Restaurant oldu. Burada tüm siparişleri sonuna kadar keyifle yiyebildim hatta  ahtapot ızgara unutulmazdı.

1 comment:

pelince said...

Adaşım nasılsın ? gezip gelmişsin.. Prag benimde gitmek istediğim yerlerden biri..İnşallah bir gün olur...
Svickova değişik gözüküyor,ama ahtopot ızgara tam benlikmiş;)
afiyet olsun..

Sevgiler..